Najczęściej zadawane pytania
-
Czemu nie mam dostępu do wszystkich sekcji serwisu?
Sprawdź, czy użytkownik Konta Głównego nadał Ci wszystkie niezbędne uprawnienia.
- Co zrobić jeśli zapomniałem hasła?
Masz możliwość zresetowania hasła. Na stronie głównej serwisu pod oknem logowania kliknij „Nie pamiętam hasła” i w wyświetlonym oknie wpisz adres e-mail, na który zostanie wysłany link do zmiany hasła. Kliknij w link, wprowadź nowe hasło dwa razy i naciśnij przycisk „Ustaw nowe hasło”.
- Czy mogę zmienić hasło?
Tak, możesz zmienić hasło dostępu do swojego konta. Zaloguj się do serwisu i przejdź do zakładki „Moje Konto”, a następnie „Moje dane”. Na dole strony masz możliwość zmiany hasła poprzez podanie poprzedniego i dwukrotne wpisanie nowego. Po wpisaniu nowego hasła zapisz zmianę.
- Jak zmienić dane w moim profilu?
Przejdź do zakładki „Moje Konto”, a następnie „Moje dane”. Tam możesz zmienić dane kontaktowe, rozliczeniowe oraz dostawy. Naciśnij „Zgłoś zmianę” i wpisz nowe, poprawne dane, a następnie wyślij. Jeśli dane dotyczą sekcji danych rozliczeniowych, załącz dokumenty rejestracyjne klikając w przycisk „Dodaj pliki”.
Jeśli chcesz zaktualizować zgody, zaznacz lub odznacz tylko te, które wymagają aktualizacji i zapisz zmiany. - Czy mogę zmieniać adresy dostaw dla poszczególnych zamówień?
Nie, zamówienia są wysyłane na adres dostawy wskazany w dokumentach rejestrowych.
- Jak mogę skasować konto?
Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, możesz to zrobić wysyłając e-mail na adres strefaklienta@gtx-group.com w temacie wpisz: usunięcie konta.
- Jak ponowić zamówienie?
Wejdź do zakładki „Moje Konto”, a następnie „Historia zamówień” i odszukaj zamówienie, które chcesz ponowić. Po prawej stronie znajduje się przycisk „Dodaj do koszyka” – kliknij w niego. Wszystkie produkty w tych samych ilościach zostaną przeniesione do koszyka. W koszyku możesz dokonać zmian co do ilości lub usunąć niepotrzebne pozycje. W przypadku niezrealizowanych produktów możesz użyć przycisku „Dodaj do koszyka produkty niedostępne”, który jest dostępny po rozwinięciu szczegółów zamówienia.
- Co to jest szybkie zamówienie?
Jeżeli znasz numery katalogowe, które chcesz zamówić, to skorzystaj z szybkiego zamówienia, które znajduje się bezpośrednio w koszyku. Wpisując numer katalogowy, potrzebne ilości i naciskając ENTER szybko skompletujesz zamówienie.
- Czy są dostępne instrukcje do poszczególnych produktów?
Instrukcje są dostępne do pobrania dla produktów, które fabrycznie je posiadają.
Wyszukaj produkt, do którego chcesz pobrać instrukcję. Klikając na nazwę lub zdjęcie, przejdź do szczegółowego opisu tego produktu. Wejdź do zakładki „Instrukcje” i kliknij „Pobierz”.
Jeśli przy danym produkcie nie ma zakładki „Instrukcje”, oznacza to, że dokument w tym przypadku nie jest dostępny. - Jak mogę zgłosić rozbieżność w dostawie?
Wszelkie rozbieżności w dostawie możesz zgłaszać, wysyłając e-mail na adres korekty@gtx-group.com. Poinformujemy Cię, gdy będzie możliwość zgłaszania ich bezpośrednio w Strefie Klienta.
- Co zrobić jeśli wgrany plik .xls lub .xlsx wyświetla się niepoprawnie?
Niepoprawne załadowanie pliku może wynikać z niepoprawnego zapisania pliku przez program. Wykonaj następujące kroki:
1. Otwórz plik, który próbowałeś wgrać.
2. Stwórz nowy pusty plik Excel.
3. Skopiuj dane z pierwszego pliku i wklej je do pierwszego arkusza w nowym pliku Excel.
4. Zapisz nowy plik.
5. Wgraj nowy plik do "Zamów z pliku".
Jeśli wykonanie powyższych czynności nie pomogło napisz do nas strefaklienta@gtx-group.com.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 573 03 00
Napisz do nas maila
strefaklienta@gtx-group.com